Başlık Konusu: Sivasspor Taraftar Derneği | sivasspor.web.tr :: Beşiktaş - SİVASSPORUMUZ tahmin ve yorumlar

Gönderen puar on 04/12/2010
#1

15 gün önceden açalım. İnöünde bileğimiz bükülmedi. Bu seferde bükülmeyecek İnşallah. sizlerinde yorumlarını ve tahminlerini alalım

Düzenleyen 58zarali on 04/17/2010

Gönderen RECEP_YUKSEL on 04/12/2010
#2

İnönüde hiç mağlubiyet yok bu seferde olmuyacak

Gönderen puar on 04/13/2010
#3

Tarih tekerrürden ibarettir.

Gönderen 58zarali on 04/13/2010
#4

Alıntı

RECEP_YUKSEL tarafından yazılan metin: İnönüde hiç mağlubiyet yok bu seferde olmuyacak
inşallah öyle olur

Gönderen eroldeger on 04/13/2010
#5

recep gardaş bjk maçına biletleri nerden alacağız

Gönderen RECEP_YUKSEL on 04/13/2010
#6

abi daha erken bi hafta daha var bir az sabır

Gönderen puar on 04/13/2010
#7

Recep abi şimdiden heyecan sardı ama öyle deme Smile

Gönderen GUHERTASLI on 04/13/2010
#8

İNÖNÜDE YİÐİDO ŞOVA DEVAM

Gönderen puar on 04/15/2010
#9

Evet Bu show atkılı olacak. Serkan sen en az 15 atkı alman lazım gardas.

Gönderen GUHERTASLI on 04/16/2010
#10

Alıntı

puar tarafından yazılan metin: Evet Bu show atkılı olacak. Serkan sen en az 15 atkı alman lazım gardas.
alak bari ne deyim abi emir demiri keser misali ne derseniz o emme gühertaşlı yazdır hepsini alamGrin

Gönderen MUSTAFA PARLAK on 04/16/2010
#11

abı bir sıfır olsun bızım olsun nasıl bombaladın amarekıyayı nasıl uzattın o mübarek sakalı ladin baba bıze bır iyilik yapsana besiktasıda bombalasana

Gönderen ihsanbaba on 04/17/2010
#12

Alıntı

MUSTAFA PARLAK tarafından yazılan metin: abı bir sıfır olsun bızım olsun nasıl bombaladın amarekıyayı nasıl uzattın o mübarek sakalı ladin baba bıze bır iyilik yapsana besiktasıda bombalasana
Ladin masum insanlarıda öldürdü ,, bu insanlık suçudur ALLAH affetmez.. biz sadece kaleleri bombalıyalım...

Gönderen unsalyildiz on 04/18/2010
#13

SKORU BİLEN ARKADAŞA SİVASSPOR ATKISI HEDİYEDİR

Gönderen puar on 04/18/2010
#14

Ernst ve ibrahim torman kırmızı kart cezalısı olduğu içib bizemkarşı yoklar.

Gönderen 58zarali on 04/19/2010
#15

Alıntı

unsalyildiz tarafından yazılan metin: SKORU BİLEN ARKADAŞA SİVASSPOR ATKISI HEDİYEDİR
o zaman hemen atkıyı gönder ben biliyorum skoru

Gönderen GUHERTASLI on 04/19/2010
#16

Alıntı

unsalyildiz tarafından yazılan metin: SKORU BİLEN ARKADAŞA SİVASSPOR ATKISI HEDİYEDİR
ünsalım atkımı cumartesi gelirken getir. maç bjk-1 sivasımız-2

Gönderen OnurBaba on 04/19/2010
#17

s.a beyler beni tanıyanız baya vardırda isim olarak tanımazsınız heralde Smile.Recep ustaya bi şey sorcam gerçi birileri sormuşta ben farklı bi şekilde sorayım.Bilet çıkış tarihinde bileti alayımmı yoksa size bilet gelme gibi olasılık varmı.Çünkü kayseriye 40 otobus falan gıtmıs sivası yalnız bırakmıyolar bu günlerde sonra bana biletixte bilen falan kalmaz içime çok vurur aylardır bu anı bekliyordum Smile.Ayrıca kırmızı beyaz bolanlar alalım 58de şov yapalım uyarmı size ?.

Gönderen RECEP_YUKSEL on 04/19/2010
#18

Alıntı

OnurBaba tarafından yazılan metin: s.a beyler beni tanıyanız baya vardırda isim olarak tanımazsınız heralde Smile.Recep ustaya bi şey sorcam gerçi birileri sormuşta ben farklı bi şekilde sorayım.Bilet çıkış tarihinde bileti alayımmı yoksa size bilet gelme gibi olasılık varmı.Çünkü kayseriye 40 otobus falan gıtmıs sivası yalnız bırakmıyolar bu günlerde sonra bana biletixte bilen falan kalmaz içime çok vurur aylardır bu anı bekliyordum Smile.Ayrıca kırmızı beyaz bolanlar alalım 58de şov yapalım uyarmı size ?.
Öncelikle İsim yok kendini gizliyorsun diğer bi olay bolan kafesden dışarı çıkmıyor Bilet bence sorun olmaz maç günüde alınır kendinide tanıt bence burda gizlilik yok

Gönderen puar on 04/20/2010
#19

Kaldı 3 gün Smile İnöünü kartala mezar olacak..

Gönderen 58zarali on 04/20/2010
#20

Alıntı

puar tarafından yazılan metin: Kaldı 3 gün Smile İnöünü kartala mezar olacak..
kafes olsa daha iyi olur.